26 wrz 2015

Moje spodoby na naukę


 Daaaawno mnie tu nie było, ale wiecie zaczęła się szkoła to od razu mniej czasu.W tym roku muszę się wziąć za naukę, bo mój kalendarzyk na zapisywanie sprawdzianów, jest w najbliższe dni zapisany (nauczycielki wariują XD). Od prawie dwóch dni leże w domu, bo chorobą mnie pochłonęła, jest jeden minus trzeba to potem wszystko po nadrabiać, więc tak leżąc w łóżku powtarzam sobie, np. fizykę.
Przechodząc do tytułu posta, który poniekąd nawiązuje jeszcze do serii Back To School, przedstawie Wam kilka sposobów na naukę, bez których ja sobie nie poradzę.



1. Przed każdym sprawdzianem, pisz w osobnym zeszycie notatkę!
Pisząc notatkę, zapamiętuję się więcej.Przepisanie, jest to pierwszą rzeczą jaką robię, w czasie nauki. Mega mi to pomaga.

2. Prowadź kalendarz!
Rzecz bardzo pomocna w życiu, zapisuje sobie nadchodzące sprawdziany, i rzeczy które mam do wykonania. Zachęcam do prowadzenia sobie kalendarza, nawet tego w telefonie. Świetnie się sprawdza

3. Zakreślacze!
Gdy przy mniejszych kartkówkach, nie ma sensu przepisywać notatek, wole zakreślać sobie w książce lub zeszycie. Temu kto jest wzrokowcem, na prawdę to polecam.

4. Fiszki!
Są ostatnim moim sposobem, który tez jak wszystkie powyżej u mnie się sprawdza. Gdy mamy rożne wzory, słówka do zapamiętania, to świetnie si przydają.

A jakie Wy macie swoje sposoby? Napiszcie w komentarzach :)

5 komentarzy:

  1. Ja osobiście zawsze podkreślam notatki i przepisuję je na osobne kartki. Notatki zawsze ozdabiam różnokolorowymi długopisami, żeby nauka była przyjemniejsza. :)
    Pozdrawiam serdecznie, życzę miłego dnia i
    zapraszam do mnie, Alicja z
    http://okiem-barwnej-poetki.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim sposobem jest ten w którym przepisuje się notatki o wiele łatwiej uczy się z kartki niż z zeszytu :))
    http://roksanablogg.blogspot.com/2015/09/ksiazka-pod-tytuem-tom-2.html

    OdpowiedzUsuń
  3. Prócz fiszek stosuje wszystkie wymienione sposoby :D
    http://stylizacje-zyciem.blogspot.com/2015/09/elegancko-d-16.html

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetne sposoby na naukę.
    Moim sposobem jest przepisywanie notatek i oczywiście kolory! :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:
    szpiegtworzy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Przydatne porady
    http://happinessismytarget.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń