2 wrz 2015

Floral T-shirt | House

Jak to mówią pierwsze koty za płoty. Już 2 września, a zapowiedzieli mi już jeden sprawdzian i kartkówkę, masakra. W pierwszy dzień plecak już był mega ciężki. Pogoda nie co ,,zeszła na psy" ale z jednej strony się cieszę bo nie muszę, siedzieć nad książkami, i męczyć się w upale. Trochę ciężko, wstaje się rano gdy zadzwoni budzik, ale już z wielkim trudem trzeba zwlec się z łóżka. Zadania jak do tej pory nie mam i jestem z tego powodu szczęśliwa, bo odrabianie zadania domowego jest ostatnią rzeczą którą mam ochotę robić.Oczywiście wmawiałam sobie, że zrobię sobie posty na zapas ale jak to ja wmawiać sobie mogłam, ale nic nie napisałam, może jeszcze mi się uda.


Jak pierwsze dni w szkole jak podoba się nowy design?

2 komentarze:

  1. ooo ja ! zarąbista bluzka <3 mam tą samą XD

    OdpowiedzUsuń
  2. ooo ja ! zarąbista bluzka <3 mam tą samą XD

    OdpowiedzUsuń