29 sie 2015

Patterned Dress | Atmosphere

I jak Wam mijają ostatnie dni leniuchowania? Bo ja próbuje je wykorzystać w 100%,  próbuje wstawać, w miarę wcześniej żeby rano porobić to co mam do roboty, a później mam czas wolny. Mam zamiar napisać troszkę postów na zapas, bo z początkiem września, będzie trochę zamieszania. W ostatnim czasie miałam urodziny, no i po prostu muszę Wam się pochwalić, dostałam aparat, jest to Canon Ixus 160. Z tego prezentu strasznie się cieszę, wreszcie będę miała te zdjęcia jak to powiedzieć na poziomie XD. Chcę też zmienić miejsce w którym będę robiła zdjęcia, ale wszędzie jest mnóstwo ludzi, i trochę wstydzę się pozować do zdjęć gdy pełno osób jest obok, ale ostatnio znalazłam, całkiem fajne miejsce, w którym może porobię kilka sesji, ale spokojnie miejsca będą się zmieniać :-)

Podoba Wam się post? Jesteście przygotowani na nowy rok szkolny? 

7 komentarzy:

  1. ładna sukienka

    http://iamemilia.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. śliczna sukienka *.* Czekam na kolejne sesje ;)
    http://www.olkiks.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Boska sukienka <3 skąd ją masz ? *O*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń