18 sie 2015

Back to school #1

Niedługo szkoła, niestety, ach jak te wakacje szybko minęły. Na blogu zakończyłam już serie Tydzień z Wiki, i otwieram nową, dobrze Wam znana serię Back to School. Przybory kupione, poukładane równo w szafce, ale dlaczego za niecałe dwa tygodnie będzie przez nas w ogóle nie wyczekiwany 1 września. Czy wypoczęłam? hm...  jednej strony tak a z drugiej sama nie wiem, wakacje mogłyby trwać dłużej chociażby o te dwa tygodnie. Jakoś przez te ostatnie dwa miesiące, w ogóle zapomniałam o znaczeniu słowa szkoła i tak jakby troche o nim zapomniałam, ale czas najwyższy sobie o nim przypomnieć.






4 komentarze:

  1. Ładne zeszyty i piórniczek! Ja jeszcze nie zaczęłam przygotowań do szkoły :D
    m-artyna.blogspot.com-KLIK!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jak co roku - przygotowania do szkoły olewam :) Rzeczy z tamtego roku nadają się nadal :)
    Pozdrawiam, Cami :)
    camikowe.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń