22 cze 2015

# Zakończenie roku szkolnego!

Ufffff, wreszcie koniec szkoły. Końcówkę odczuwałam, już bardzo. Poprawianie, zdawanie mam już za sobą. Ostatni tydzień, praktycznie, nie robimy już nic, oglądamy filmy, gramy w kalambury, jednym słowem wszyscy odczuwają, teraz tą dobra stroną końca roku szkolnego. Oceny hmmm: nie są złe, ale w drugiej klasie spróbuje je troche podciągnąć. Może pogoda, nie jest za bardzo wakacyjna, ale bardzo się cieszę na ich przybycie. Odpocznę, odeśpię szkołę, spędzę najlepsze chwile ze znajomymi, po prostu będę się świetnie bawić.


3 komentarze:

  1. Bardzo ładna stylizacja!
    Jak dobrze, że już za dwa dni wakacje :)

    Pozdrowionka ^^
    ✿by Sylwia - klik✿

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też odeśpie w końcu szkołe :D
    http://official-patty.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna stylizacja, ja zakończenie mam jutro :D
    claudia-ss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń