17 kwi 2015

Wierz w Siebie!

Wiara w Siebie jest to iście przed siebie nie patrząc na to co mówią o Tobie inni. Człowiek, który wierzy w Siebie nie musi o tym mówić, przekonywać innych, ważne, że on ma tą świadomość, że jest najlepszy, że stać go na dużo więcej. Nie warto się tym zamartwiać, płakać w domu i nie wychodzić do ludzi. Każdy ma swoje wady i zalety, które każdy dostrzega, ale róbmy tak żeby dostrzegano więcej tego co robimy dobrze.




Nieśmiałość, brak wiary w siebie może być spowodowana, wieloma czynnikami. Jeśli coś się Nam nie udaje to nie jest to koniec świata, te puzzle da się jeszcze poukładać. Wszystko się da jeśli się tylko chcemy.
Do zrealizowaniu wielu rzeczy potrzebna jest nam silna wola. Musimy walczyć o to co chcemy zrobić. Mamy wiele kompleksów, każdy ma, ale musimy dac im rade i je zwyciężyć.

Na świat trzeba patrzeć przez różowe okulary, śmiać się no i oczywiście WIERZYĆ W SIEBIE! Nie przejmować się tym co bezsensownie gadają inni na nasz temat.
Ja wiele razy przestawałam wierzyć w to, że uda, uda MI się coś. Postanowiłam tak nie myśleć i od dłuższego czasu po prostu Cieszę się z Życia!




7 komentarzy:

  1. Zgadzam się z tobą;)

    Poklikasz w linki w najnowszym poście? Bardzo proszę!:)
    DOSKA-STYLE <- MÓJ BLOG ZAPRASZAM!

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak dobrze, że są jeszcze takie mądre osoby jak Ty. :*
    roxannee-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jestem nieśmiałą osobą ale z dnia na dzień staram się być bardziej odważniejszą.
    Świetny post.
    Pozdrawiam.
    nataa-natkaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz cudownie! i świetny post fajnie, że o tym napisałaś! :)

    Obserwuję♥Pozdrawiam♥Zapraszam
    alexa-moments.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń